"De
opbergvoorziening moet de meest complete in zijn soort worden. Personalisatie
mogelijkheden moeten uniek in zijn soort zijn. Het product moet zorgen voor
binding met de klant, zowel materieel als emotioneel. Verder zullen de aspecten
duurzaamheid, kwaliteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen een
belangrijke plaats innemen in het imago van de Yezz. De kwaliteit van de
opbergvoorziening moet Samsonite producten kunnen evenaren. De samenwerking
tussen Quinny en Samsonite moet er voorzorgen dat de verkoop van de Yezz wordt
gestimuleerd."
Als laatste activiteit van donderdag zijn we begonnen aan de
ontwerpvisie. De vraag die we ons stelde was: Wat willen we nou precies maken?
We vonden dat de opbergvoorziening vooral erg compleet moest zijn. We willen
dat de gebruikers het gevoel hebben dat ze niets anders meer nodig hebben qua accessoires
doordat ons hulpmiddel de beste in zijn soort is. Ook willen wij graag
personalisatie van de opbergvoorziening vooropstellen. Wij willen een sterke
binding creëren tussen de gebruiker en het product. Dit willen wij doen door de
mogelijkheid te geven de kleur van het product te laten bepalen door de klant
en door de mogelijkheid te geven de
opbergvoorziening te laten bedrukken met een foto. Wij en Dorel vinden het
belangrijk dat we duurzaam te werk gaan, we willen dus gebruik maken van gerecycled
materiaal en van een cradle tot cradle systeem te bedenken voor de Yezz en de
opbergvoorziening. Omdat Dorel werkt met een sociale werkplaats ( wat ik tevens
echt geweldig vindt) willen wij ervoor
zorgen dat dit bekender gaat worden bij de gebruikers. Dit en de kwaliteit van
Samsonite samen met de duurzame gedacht, zal een hele positieve boost geven aan
het imago van de Yezz. Uit eindelijk willen wij de gebruikers een kwalitatief
robuust en veilig product kunnen geven waar ze jaren lang plezier van kunnen
hebben. Natuurlijk willen wij ook dat de verkoop van de Yezz positief gestimuleerd
wordt zodat Dorel meer winst kan maken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten