We hebben op woensdag 20 november een zoekveldenmatrix gemaakt waaruit we de zoekvelden voor ons onderzoek wilde halen. In deze matrix hebben de de sterktes van Dorel aan de linkerkant op de y-as gezet en de kansen/trends op de x as gezet. Zo hebben we zoekvelden weten te creëren waarbij we product ideeën en eisen hebben kunnen zetten. Hieronder kan je onze matrix inzien.
Door middel van het nadenken over de sterktes en kansen die zich opdoen, hebben we geleerd om in te spelen op de vraag naar producten door je eigen sterktes te analyseren. We hebben uit onze matrix gekozen voor 2 product ideeën: Het samenwerken met Samsonite om zo een persoonlijk opbergsysteem te creëren en het inbouwen van een winter en zomer stand voor de kinderwagen.
Naar deze ideeën doen wij specifieker onderzoek in de analysefase. Dinsdag 26 november presenteren wij deze ideeën aan de hoofdontwerper van Dorel en we hopen hiervoor een goede reactie te krijgen.
De samenwerking is tot nu toe zeer goed verlopen, we hebben allemaal op tijd onze taken afgekregen en we hebben elkaar genoeg ruimte gegeven tijdens de discussie over de zoekveldenmatrix. Door elkaar ruimte te geven en door naar elkaar te luisteren zijn we op 2 geniale ideeën gekomen en daar ben ik trots op. Ik kan niet wachten om deze te presenteren!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten